Thursday, July 1, 2010

七月一号,凌晨十二点…

外面下着雨的天空,就好像我心情一样黑暗…

刚刚结束了六月的最后一天,心情崩溃了…我hit不到我的budget…只差三个…如果我再努力一点我就可以做到了…可是现在的我,没有如果…一切过了,也结束了…

感觉我好像一无所有…

我怀疑自己,我的能力就只有到此为止吗?

如果今天是我最后一天,那有多好…但如果是我最后一天,我一定会后悔,遗憾自己没有努力把东西做好…

好想找人说话,但才发现我没有对象可以倾诉…又一次,我的一无所有…

今天我学会对着人欢笑,是很开心的样子…但怎么一个人的时候会感觉如此失落?我想哭却哭不出来…原来,心在流泪…我的心很痛,很痛…

失落,失望,失败…
就好像失去一切,一无所有…

我喘不过气来了…

我很累…真的很累了…好想休息啊…

我不开心…我很伤心…很伤心…

3 comments:

Ken said...

take it easy leh daigaje~
everytime waiting for your new post but u seems too busy..
and now finally u got a latest post..but keep saying sad sad sad stuff de..><
look back to your every post..
there are sad sad thing more than happy things de leh..><

NONONO!!

although we have hard life..but please..remember more and wrote down the happiness and cut down the sadness..and u'll definitely have a better life!!~
trust me =)

cheer lo~

qing yi said...

Dear~Wai kuen
Pls don't be sad k :(
i know its hard..especially u doing sales and i see u r very stress up to meet ur sales target every month..take care k..anything u r unhappy can find me out to talk..i know i had not been really aware of ur emotional now..find me out yamca la :) if u need someone to talk to..Pls take care ya..i don't want to really see you unhappy all the time :(
u still my best friend ever..anything juz find me k...

qing yi said...
This comment has been removed by the author.